utorak, 8. kolovoza 2017.

Who is most likely to?! | Ft.EniWay.

Bok svima i dobrodošli u moj novi post.
Za današnji post sam vam pripremila jedan collab sa mojom blogokolegicom Eni sa bloga Eniway. 
Eni i ja se poznajemo već duže vrijeme, i došle smo na ideju da uradimo "Who is most likely to" tag.

1.)Koja bi prije slušala klasičnu glazbu?
- Mislim da bi to prije bila Eni,jer ona ne sluša cajke pa mi je nekako baš za klasične glazbe hehe.
2.)Koja bi prije gledala romatične filmove?
- To bih bila vjerovatno ja,jer Eni ne voli romatiku pretjerano.
3.)Koja bi prije bila drama kraljica?
- Eni definitivno jer se cura voli svađati i zezati previše.
4.)Koja bi prije uvijek bila sretna?
- Opet Eni def.
5.)Koja bi prije plakala zbog tužnog filma?
- Na ovo ne bih znala odgovoriti jer smo obe baš emotivne, tako da obe.
6.)Koja bi se prije brinula radi malih stvari?
- To bi bila ja bukvalno.
7.)Koja bi prije uradila "bungee jump"?
- Opet ja haha.
8.)Koja bi prije pričala sa životinjama?
- Again me..
9.)Koja bi prije bila svjetski putnik?
- Obe vjerovatno jer obe obožavamo putovati!
10.)Koja bi se prije smijala u pogrešnom trenutku?
- Definitivno ja..
11.)Koja bi prije zaboravila važne rođendane?
- Eni hehe..

To bi bilo to od ovoga posta.
Do sljedećega posta,pozdrav!

Broj komentara: 14:

  1. Ajme, jako interesantan post, odavno nisam citala nista slicno! Sjajna pitanja i odovori, ako bih smela tako nazvati, ali i ne bas posto nije klasican tag! Sjajna ideja za post dragaa!

    Visit me, Maleficent

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno draga Sandra na uvijek dobrim komentarima i pohvalama!

      Izbriši
  2. Super post :). Interesantna pitanja i odgovori, drago mi je da vidim da neko radi ovaj tag i na blogu :D
    https://50nijansiroze.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  3. Post je veoma interesantan, i kao što sam rekla na Eninom blogu, ja sam veliki ljubitelj TAgova i ne mogu da verujem da nisam čula za ovaj jer je predivan. I tvoj i Enin post je predivan. Za tvoj blog nisam čula sve do pre nekoliko trenutaka, i mislim da je jako lep. Zapratila sam te.

    laAdda | BTS #1: School Tag

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post.Drugačiji je nego ovi inače pa mi se dopada ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    OdgovoriIzbriši
  5. Divan tag draga.
    Veoma mi se sviđaju pitanja jer ih nisam čula često na ostalim tagovima

    OdgovoriIzbriši