četvrtak, 3. kolovoza 2017.

Be beauty | SAMMYdress

Pozdrav svima i dobrodošli u moj novi post!
Za današnji post sam vam pripremila jednu wishlistu sa sajta SammyDress.
Pripremila sam za vas par stvari pa krenimo.

1.) Manju paleticu možete pronaći klikom OVDJE/HERE.
2.) Druga stvar su ove prekrasne sirena četkice možete ih pronaći klikom na OVDJE/HERE.
3.) I treća stvar je ova velika paleta koju možete pronaći OVDJE/HERE.

To bi bilo to od ovoga posta.
Do sljedećega posta..








Broj komentara: 8:

  1. Lep izbor,očekivala sam malo duži post,ali nema veze.

    ifunnywithme.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Ana,inače mi postovi budu duži odnosno predugi pa sam odlučila napisati i jedan kraći.😂
      Hvala svejedno!❤

      Izbriši
  2. Jako zanimljive stvari si izabrala i mnogo mi se sviđaju ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post! Jako mi se dopada tvoj izbor ♥♥♥

    Novi post -> https://innisall.blogspot.com/2017/08/common-white-girl-tag.html

    OdgovoriIzbriši
  4. Cetkice su prelepe! Zaista kineski sajtovi imaju mnogo dobre cetkice tako da neces pogresiti. :)

    Novi post, pogledaj ako zelis: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/
    Instagram bloga: marija.lalala

    OdgovoriIzbriši