ponedjeljak, 27. ožujka 2017.

Born Pretty Store - REVIEW. #2

                                     Pozdrav svima i dobrodošli u novi post.


U današnjem postu ću Vam pokazati što sam to novo, naručila sa sajta Born Pretty Store.
Ovoga puta sam naručila 3 stvari, pa u nastavku pogledajte koje..

                                           #1 






Prva stvar je ovaj lančić sa "ljubičastim kamenčićem".
Ima dvije kožne niti, i može se nositi kao choker.
Iako ih nisam ljubitelj, ja ga nosim stalno ali bukvalno..
Možete ga pronaći OVDJE/HERE.

                                           #2




Druga stvar su ove naušnice, "životinje", kojima kao da "glava prolazi kroz uho,a iza visi tijelo životinje", što možete i sami primjetiti.
Njih sam naručila za sestru, i stvarno su preslatke i prekul.
Možete ih pronaći OVDJE/HERE.

                                           #3




Treća stvar je opet lančić u boji zlata, sa trokutastim privjeskom u crno-bijeloj boji.
Ja sam opčarana njime i nosim ga skoro svaki dan. Sve pohvale.
Možete ga pronaći OVDJE/HERE.


Iskoristite moj kod prilikom naručivanja sa njihove stranice i dobijte 10% popusta: NEBW10





















To bi bilo to od ovoga posta, nadam se da Vam se post svidio.
Do sljedećeg posta, pusa.

4 komentara:

  1. Prelijep lancic prvi jako mi se svidja i mogu reci da si izbrala odlican izbor
    Sve mi se jako dopada,a nadam se dq i tebi
    Ako zelis svrati i procitaj novi post ??

    OdgovoriIzbriši
  2. Veoma simpatican haul, zaista mi se jako dopada tvoj izbor!
    Sjajan revju!

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši