utorak, 21. veljače 2017.

Rosegal - Wishlist.

                                     Pozdrav svima i dobrodošli u novi post.



                 Za današnji post,sam vam pripremila "wishlistu" sa sajta RoseGal.

 Prva stvar je ova paleta sa 15 divnih, ja bih čak rekla neutralnih boja.
Možete ju pronaći OVDJE/HERE.


Druga stvar je ova divna crvena bomberica.
Već duže želim kupiti jednobojnu bombericu, jer već imam vojničku, i mislim da ću si uzeti ovu jer je stvarno vrh.
Možete ju pronaći OVDJE/HERE.


I zadnja stvar je ova dekica, u obliku "sirenina repa" što je meni preslatko, i definitivno si moram ovo nabaviti !
Možete ju pronaći OVDJE/HERE.


To bi bilo to od ovoga posta, nadam se da Vam se post svidio.
Do sljedećeg posta, pusa.

Broj komentara: 10:

  1. Odlican post,pratim te
    Voljela bi da uzvratis komentar

    OdgovoriIzbriši
  2. Nensi draga, jako zanimljiva višlista. Dopadaju mi se stvari koje si odabrala. istu ovakvu paletu imam i sama, i jako je dobra te ako zelis vise informacija o njoj, mozes procitati na mom blogu. Odlican post.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga hvala ti puno!
      Kod tebe sam i vidjela ovu paletu i baš mi se svidjela tako da nije mogla izostati sa wishliste nikako :)!

      Izbriši
  3. bas mi se dopadaju proizvodi koje si odabrala a posebno dekica jer ima ovaj repic :D blog ti je bas super i samo nastavi tako ;)

    Mystique blog

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja sam suviše skeptična da bih s ovakvih sajtova poručivala šminku, ali ćebe u obliku repa sirene je i moja želja već duže vreme. :*
    Želiš li da se pratimo možda? Ja sam tebe već zapratila. <3

    http://couturecase.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlicne stvarcice se nalaze u tvojoj listi.
    Najvise mi se dopada bomber jakna. Ja inace nikada ne porucujem sminku sa sajteva jer nisam nikada sigurna sta se u njima nalazi i da li je neko nekada to koristio pre mene. Vise volim da kupujem po drogerijama gde mogu videti uzivo proizvod i gde sam sigurna da ga niko nije dirao pre mene.

    Da li bi htela da se pratimo? Ukoliko da, javi se na mom blogu :)
    xoxo

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši