utorak, 13. rujna 2016.

Jesenski tag - collab w/ Amina♥


Bok svima i dobrodošli u moj novi post.Danas radim collab sa blogericom imena Amina i njen blog možete pronaći ovdje♥.Odlučile smo se da pišemo jesenski tag,nismo vidjele da ga je itko sa naših prostora pisao pa smo mi odlučile pisati.Imamo 10 pitanja,i moje odgovore ćete pronaći ispod,a njene na njenom blogu.(:

1.Omiljena stvar tokom jeseni ?
- Kada lišće opada,i kada se ulice 'žute',tj.kada su pune listove,to je meni predivno a i nekako dobijem inspiraciju,paljenje svijeća te umotavanje u deke.(:
2.Omiljeno piće ?
- Sada u jesensko doba nekako najčešće pijem ledeni čaj od breskve,jer mi je to nekako baš 'jesenski sok',ako me razumijete.(:
3.Najdraži miris svijeća.
- Miris mješavine voća,tj. mix voća,pa to je nešto savršeno.
4.Omiljeno labelo / ruž ?
- Plum perfect u broju 05,od essenca.(:
5.Omiljeni gel za tuširanje ?
- Omiljeni gel za tuširanje mi je Water Lily & OIL od Nivee.
6.Omiljena šminka za jesen ?
- U jesensko doba,kada se šminkam općenito stavim samo korektor,BB kremu,popunim obrve te stavi neki tamniji ruž,jer su mi tamniji ruževi nekako baš za jesensko doba.
7.Omiljena glazba ?
- Nedavno to jest,prije 3-4 dana sam na musical.ly-u ( @nensibeus2912 ),gledala videe,i čula jednu pjesmu to jest ovu pjesmu♥ i doslovno je slušam stalno i meni je vrh.
8.Omiljena modna kombinacija ?
- Sada  u jesensko vrijeme najčešće oblačim traperice,neku običnu majicu te košulju i superstarsice. ( uskoro pišem jedan post na sličnu temu,pa ćete vidjeti kako to točno izgleda.)
9.Omiljena jesenska poslastica ?
- U jesen obožavam jesti kestene,znači kesteni su sve.(:
10.Omiljeno mjesto za izlazak ?
-  U jesen i ne volim baš izlaziti van,ako baš moram onda izađem,a inače u krevetu ispod deke.Definitivno.Najljepše i najdraže mjesto,pogotovo u ovim jesenskim danima.(:
I to bi bilo sve od ovoga posta,a ako vas zanima kako je Amina odgovorila na ova pitanja,posjetite njen blog.(:

P.s.kako sada imam samo opciju tj gadget 'prati' u web verziji,(ako ste na mobitelu spustite se do kraja stranice i pritisnite ' prikaži u web verziji') te kada vam prebaci u web verziju,sa desne strane imate 'sljedbenici',te ispod opciju 'Pratite',klikom na to ćete me zapratiti,što meni puno znači jer sam početnica na blogu,a i nećete propuštati moje postove kada ih objavim.(:

To bi bilo to za danas,uskoro vas očekuje jedan haul,tako da pratite.(:
Tako da do slijedećeg posta,pozdrav.<3
i' sa strane na web verziji (ako ste na mobitelu spustite se skroz do kraja  i vidjet će te opciju 'prikaz web-verzije' i kao što sam rekla sa desne strane vam piše prati i kliknite na to) bilo bi mi jako drago da me pratite kako ne bi propustili niti jedan post.

Broj komentara: 14: